среда, 5 сентября 2012 г.

Модуль 9

 Формуюче оцінювання призводить до ефективного результату, якщо:
 учні мають чітке уявлення, що саме вони мають вивчити;учні впродовж навчання отримують постійний зворотній зв’язок про їхній власний прогрес відносно навчальних цілей; учні самостійно оцінюють свій прогрес;учителі надають учням інструктаж щодо конкретних кроків, які вони мають зробити, щоб бути успішними.
При організації навчального процесу, який будується навколо навчальних потреб учнів, не лише вчителі оцінюють учнів, також учні оцінюють один одного, а головне - оцінюють себе. Коли вони оцінюють власні процеси мислення та результати своєї роботи, не просто звертають увагу на помилки, а й засвоюють вимоги та критерії, за якими оцінюються результати їхньої роботи.
 Учителі можуть планувати навчальний процес, враховуючи різні модальності, включаючи візуальні, аудіальні, кінестетичні способи сприйняття, домінування лівої чи правої півкулі мозку, різні когнітивні стилі, різні ступені розвитку різних типів множинного інтелекту учнів. 

Комментариев нет:

Отправить комментарий